čtvrtek 19. září 2013

USJ 4




Sejdeme se u (v)... … de aimoshó ka?
v hotelu hoteru de
v restauraci restoran de
před nádražím eki no mae de
v bance ginkó de
V kolik hodin? Nanji ni?
V kolik mám přijít? Nanji ni kureba ii deska?
V kolik přijdeš(te)? Nanji ni kimaska?

Co si dáš k pití?
Nani o nomimaska ?
Zatančíme si?
Dansu o shimashóka ?
Nechce se mi tančit.
Dansu shitaku nai des.
Půjdem někam jinam?
Dokoka hoka no tokoro e ikimashóka ?
Kam bys chtěl jít?
Doko e ikitai deshóka ?
Půjdeš s námi?
Iššo ni ikimaska ?
Kam půjdeš?
Doko e ikimaska ?
Nešla bys se mnou?
Iššo ni itte itadakemasenka
Ano, chci jít.
Hai, ikitai des.
Ráda bych, ale nemůžu.
Ikitai desuga, damedes.
Už něco mám.
Mó hoka no jakusoku ga arimas.
Nezlobte se nemám čas.
Sumimasen, džikan ga arimasen.
Děkuji, ne.
Watashi wa ii des.
Snad příště.
Tabun kondo.
Máš přítele(přítelkyni)?
Boifrendo (garufréndo) imaska ?
Ne, nemám.
Iie, imasen.
Už mám přítele(přítelkyni).
Mó boifrendo (garufréndo) ga imas yo.
Přijel jsem sám.
Hitori de kimashita.
Kdy se zase uvidíme?
Itsu mata aemaska ?
Můžu Ti zavolat?
Denwa šte mo ii deska ?
Jaké máš číslo telefonu?
Denwa bangó wa nanban deska ?
Tak zavolej.
Denwa šte ne.


Miluju Tě.
Ai šte imas.
Miluješ mě?
Ai šte imaska?
Nemiluju Tě.
Ai šte imasen.
polibek
kisu
Mohu Tě doporovodit domů?
Ie e tsurete itte mo ii deska ?
Doprovodíš mě do hotelu?
Hoteru e tsurette itte kuremaska ?
Půjdeš na chvíli dál?
Čotto naka ni hairu ka ?
Můžu na chvíli dál?
Čotto naka ni haitte mo ii ?
Půjdeme se projít?
Čotto sanpo ni ikóka ?
Můžu Tě políbit?
Kisu šte mo ii ?
Nechci se líbat!
Kisu o shitaku nai !
Chtěl(a) bych Tě obejmout.
Dakitai des.
Vzal(a) by sis mě?
Kekkon šte kuremaska ?
Ano, chtěl(a) bych si Tě vzít.
Hai, kekkon shitai des.
Ne, nechci si Tě vzít.
Iie, kekkon shitaku nai des.
Nikdy na Tebe nezapomenu.
Iššó wasuremasen.
Chceš se setkat s rodiči?
Rjóshin to aitai deska ?
Rád bych se setkal s Tvými rodiči.
Gorjóshin to aitai des.
Hlupák ! Idiot !
Baka !
Sklapni ! Drž hubu !
Buď ticho !
Damare ! / Urusai !
Shizuka ni shite !
Nesahaj na mňa !
Sawaruna !
Choď preč !
Dete ike !
narodeniny
tanjoubi
všechno nejlepší
omedetó
Narodil jsem se roku...
... nen umare des
Moje znamení je...
Seiza wa... za des.
Beran
hicuji
Býk
ushi
Blíženci
futago
Rak
kani
Lev
shishi
Panna
otome
Váhy
tenbin
Štír
sasori
Střelec
ite
Kozoroh
jagi
Vodnář
mizugame
Ryby
uo
Jsem narozen v roce...
Watashi wa ... toshi des.

Žádné komentáře:

Okomentovat