čtvrtek 1. května 2014

DRAMAtical Murder Walk Through

DRAMAtical Murder je opravdu promyslená hra. Abychom měli přehled, budu dělat postupně walk throughy na určité postavy, protože kdybych to narval do jednoho, bylo by toho hodně.
Nejlepší je hrát to podle pořadí Koujaku, Noiz, Mink a Clear.



Předem upozorňuji, že když dohrajete nějaký konec za postavu, musíte nechat dojít celý ending, tu písničku s názvy spolupracovníků na hře atd. jinak se vám to nezapočítá, že jste tu část hry prošli!
Dávejte jsi na to pozor!
(já to vypínal a zjistil jsem to až když jsem prošel skoro všechny endingy a neměl jsem ty postavičky a pak jsem to musel dělat celé od znovu!)
image

A taky je dobré nejdřív přejít BE (Bad End- zlý konec) a pak GE (Good End - dobrý konec).
Když přejdeme všechny BE-ndy a GE-ndy, tak se otevře TR (True Route - hlavní příběh).
Doufám, že se v tom budete moct orientovat. Děkuji.
image

Žádné komentáře:

Okomentovat